1 Ice, Ice Baby

 

Ίσως να λαχταράτε ένα ζεστό μπάνιο, αλλά αυτά τα σημεία που σας ενοχλούν ή σας πονούν θα ανταποκριθούν καλύτερα σε ένα «κομμάτι» πάγου, το οποίο μπορεί να διευκολύνει τη φλεγμονή και να διακόψει τα σήματα πόνου, λέει ο Φάμπιο Κομάνων, MS, ένα μέλος ΔΕΠ στο τμήμα της άσκησης και διατροφικών επιστημών στο San Diego State Πανεπιστήμιο.

2 Πιείτε Χυμό Κεράσι

Το 2016 μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Nutrients έδειξε τα οφέλη για τους ποδοσφαιριστές που κατανάλωναν περίπου 28g χυμό κερασιού, το οποίο έχει υψηλή περιεκτικότητα σε αντί-φλεγμονώδεις ενώσεις, δύο φορές την ημέρα για οκτώ ημέρες. Αυτοί οι παίκτες είχαν σημαντικά λιγότερες φλεγμονές και μυϊκές ζημιές μετά από έντονη συνεδρίες και  επαναλαμβανόμενα σπριντ, από ό, τι εκείνοι που κατανάλωναν ένα εικονικό φάρμακο. Οι αθλητές έπιναν τον χυμό το πρωί και το βράδυ, αλλά οι ειδικοί λένε ότι ένα ποτήρι μετά την άσκηση θα κάνει το κόλπο.

3 Μείνετε Δραστήριοι

 

Πηγαίνετε για έναν περίπατο ή μια εύκολη βόλτα με το ποδήλατο. Οποιαδήποτε δραστηριότητα που μπορεί να απαλύνει τους πόνους στους μυς, την επόμενη μέρα, για την τόνωση της ροής του αίματος στην περιοχή και να βοηθήσει τη διαδικασία επούλωσης.