Τα τελευταία πέντε χρόνια, η άνοδος των social media έχει προκαλέσει μια σημαντική στροφή στη βιομηχανία της μόδας, και ειδικά κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας. Aπο τα κοινωνικά μέσα μαζικής ενημέρωσης έχει αρθεί η αυλαία, για  να παραδώσει τον κόσμο της μόδας στο κοινό της. Μερικοί υποστηρίζουν ότι ήταν η τεράστια εισροή των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης που προκάλεσε τη μετατόπιση στο βλέπε-τώρα, αγόρασε-τώρα. Αυτό πλέον είναι το πρότυπο. Από τα μοντέλα που κάνουν Snapchatting πίσω από τα παρασκήνια, να δείχνουν τις collections των σχεδιαστών πριν ακόμα ξεκινήσει το εκάστοτε fashion show πριν καν ακόμα γίνει η επίσημη παρουσίασή τους. Έτσι η μόδα πλέον μπορεί πραγματικά να αναβιώσει από ένα οποιονδήποτε  smartphone. Η έννοια του βλέπε-τώρα, αγόρασε-τώρα είναι πολύ της μόδας και μπορεί να φαίνεται προφανής σε ορισμένους αλλά αυτό σημαίνει ότι η αγορά της μόδας και του modelling έχει αλλάξει πλέον ανεπιστρεπτί. Σε περασμένες εποχές, οι σχεδιαστές έδειχναν τις συλλογές τους που θα γίνονταν διαθέσιμες μερικούς μήνες αργότερα. Οι αγοραστές θα παρακολουθούσαν τα fashion shows και θα αποφάσιζαν ποια outfits θα έβαζαν αργότερα στα καταστήματά τους. Τα social media τα άλλαξαν όλα αυτά. Με τους συντάκτες και bloggers να ανεβάζουν φωτογραφίες ώστε να τροφοδοτούν το Instagram, Snapchat, και το Twitter, οι άνθρωποι άρχισαν να θέλουν αυτό που είδαν αμέσως. Οι γίγαντες της βιομηχανίας όπως ο Tom Ford και Burberry εγκαταλείποντας την παλιά διαδικασία επιτρέπουν στους πελάτες να αγοράζουν αμέσως αυτό που βλέπουν στα catwaks. Το σκεπτικό είναι σαφές: η βιομηχανία έχει αλλάξει. Όλα πια γίνονται απίστευτα γρήγορα. Οι σχεδιαστές και οι λιανοπωλητές ξέρουν ότι πρέπει να προσαρμοστούν για να επιβιώσουν.